Rabu, 23 Ogos 2017

Benarkan Lelaki Sentuh Payu D@r@, Eh... Sajat Ke Tu?

Loading...
loading...

Benarkan Lelaki Sentuh Payu D@r@, Eh... Sajat Ke Tu?

Malam tadi tersebarnya sebuah video seorang ‘wanita’ yang berpakaian lengkap ala Hindustan menari lagu Devdas (Sebuah filem hindustan yang dilakonkan oleh Shahrukh Khan, Aishwarya Rai dan Mahduri Dixit) dalam sebuah majlis makan malam yang bertemakan Bollywood.

Walaupun kurang jelas siapa sebenarnya gerangan gadis berbaju lenga pink ini, tetapi ramai yang agak dia adalah jutawan kosmetik, Nur Sajat.


Malah, ramai juga membuat spekulasi dan yakin penari Hindustan itu adalah Sajat kerana pernah suatu ketika Sajat memberitahu sibuk menghafal step tarian lagu yang sama di akaun Instagramnya.

Terbuka luas mata MH Online apabila melihat kelincahan ‘gadis’ yang berpakaian seksi itu beraksi di atas pentas.


Malah keadaan lebih hangat apabila ‘gadis’ tersebut menarik salah seorang lelaki yang hadir berbaju belang dan membawanya ke hadapan pentas.

‘Gadis’ yang berlengang-lengguk menari dalam keadaan mengoda secara tiba-tiba melabuhkan punggungnya di atas paha lelaki tersebut dan merapatkan badannya.

Seperti biasa, lelaki itu tidak melepaskan peluang keemasan dengan merangkul pinggang penari yang sedang asyik dalam karakternya.

Secara tiba-tiba, ‘gadis’ tersebut mengambil tangan lelaki bertuah itu dan meletakkan di bahagian dadanya beberapa saat.



Tindakan ini telah menyebabkan penonton di sekeliling menjerit dan ketawa melihat aksi spontan dan mengejutkan itu. Malah ramai juga ke hadapan dan mengambil gambar momen yang cukup mendebarkan itu.


Lelaki yang terkejut dengan apa yang telah terjadi terus tersipu malu apabila ‘diusik’ sekali lagi oleh penari tersebut.

Bukan itu sahaja, ‘gadis’ itu turut memberi ciuman di pipi sebagai tanda terima kasih.


Kemudian gadis tersebut terus menari dengan penuh perasaan. Video ini telah mendapat pelbagai reaksi dari pengguna sosial…



Apa pun MH Online tak berani nak cakap siapakah individu ini sebetulnya kerana ia kurang jelas dan susah untuk kami yakinkan siapakah individu ini dan sekirannya dia benar Sajat seperti apa yang dikatakan MH Online harap ini adalah video lama sahaja.

loading...
SHARE THIS

Author:

Etiam at libero iaculis, mollis justo non, blandit augue. Vestibulum sit amet sodales est, a lacinia ex. Suspendisse vel enim sagittis, volutpat sem eget, condimentum sem.

0 ulasan: